Post by racalfodubbdec on Feb 9, 2022 7:59:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rush Royale: Tower Defense TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksegeneratornøkler ▞▞▞
▞▞▞ Rush Royale: Tower Defense TD 2022 version ▞▞▞
Flott konsept, ville ikke ha gjort en anmeldelse hvis ikke for 1v1-problemet jeg har, det er så ille. Jeg spiller bokstavelig talt som en proff i første omgang, slo sjefen, så som et mirakel gjør motstanderen min alltid en syk kamp. Jeg taper selv om jeg gjorde 500k mer skade. Løs dette, så gir jeg en 5
Flott spill ærlig talt, men du gjorde den gorgon-sjefen for overveldet. Når hun kan gjøre hver enkelt person om til stein så ingen kan angripe, er det bare skittent. Vær så snill å fiks det, siden det har forårsaket meg flere tap og mye frustrasjon.
Andre spillere med dårlige internettforbindelser vil gjøre spillet ditt uspillbart og få deg til å tape. Veldig frustrerende!
Fryktelig feiling forårsaket av andre parters tilkobling forårsaker hopp i monstrene og forsinkede reaksjonstider for tårnoppgraderinger som kaster av seg strategier i spillet. Fiks matchmakingen din slik at den er regional, og personer med lignende ping- og nettilgang kan spille et normalt spill uten feilavbrudd. Kan være et hackerproblem, ville ikke legge det forbi denne appen.
Jeg elsker spillet 2 stjerner fordi det er annonser nr. Uansett hva, og du kan ikke bli kvitt dem. Dere alle bør ikke ha noen annonser for sesongkortinnehavere kan være en god idé, og hvor er modusen fra det første bildet av spillet som ikke er i spillet i det hele tatt. Kanskje legge til helter og utstyr til klankrigskristene og ødela turneringene med billettene og nedkjølingene gjorde at spillet enda mer lønnet seg for å vinne, må kjøpe hvert pass separat som bare varer for den begivenheten og det koster for mye.. STOPP
Selv om det er{Var) et bra spill, har de gjort at det nesten lønner seg å vinne eller grinde til du deler det for mye og slutter
Et flott spill å starte med, men legendariske fallrater som så lave, og så må du bruke legendariske kort for å oppgradere andre, så du har ikke noe annet valg enn å bruke for å komme videre. Sliping er egentlig ikke et alternativ her
Jeg elsker spillet så mye.. Men det som irriterer meg er at det tar så mye tid å tjene mynter for å kjøpe eller oppgradere alt... Jeg er bare avhengig av annonser... Og også spillet gjenoppretter ofte forbindelsen og venter på sekundet spiller. Hvorfor det??
Jeg elsker virkelig dette spillet, det er litt som clash royal og jeg liker det veldig. Jeg gir det en femmer og eieren gi meg ubegrenset alt plssss
Ikke begynn å spille dette spillet!!! Jeg spilte lenge, da det bare var ett Battle Pass å betale for, men det er helt Pay2Win for øyeblikket. Dette spillet VAR bra, helt til de bestemte seg for å gå 100 % P2W! Jeg vil slutte å spille, inntil de vurderer betalingsstrategiene sine på nytt!
Rush Royale: Tower Defense TD Стратегије nsy
Dette er gøy fordi du kan slå deg sammen med folk og kjempe med teamarbeid
Alt jeg har å si er at jeg har det så gøy å spille dette spillet. Ok, det er det jeg går tilbake til spillet mitt. Hvis du ikke spiller dette spillet, er du fortapt i årets morsomme og spennende spill. Forstår nå hva jeg sier. 😁
Jeg tror ikke jeg noen gang har ønsket å spille et tårnforsvarsspill MOT en motstander, annet enn datamaskinen. Annonsen din viser et tårnforsvarsspill, og jeg er tvunget til å spille MED andre mennesker. Ikke det som ble annonsert, og takk for at du kaster bort tiden min med den opplæringen.
Bra spill og ikke mange reklamer gjør langt!
Kul spillidé, raskt morsomt spill. Så langt så bra! De bør legge til nye spillmoduser og mer engasjerende hendelser. PvP og co-op er bra, men kan kjede seg fort. Edit: spillet har mange feil! Jeg starter kampen og kan ikke plassere en enkelt enhet, det skjer ofte, og alle klankameratene mine opplever det også, jeg tapte hendelser og turneringer på denne måten...
Rush Royale: Tower Defense TD Стратегије nsy
Spilt mye, men har nå sluttet. For mange annonser og praktisk talt hver skjerm ber om betaling for $£€. Ser ikke ut til å komme videre uten å bruke penger og fortsette å bli slått av spillere med enheter på lavt nivå. Skam!
Mye moro. P2W liker de fleste mobilspill, men det er gøy!
Det er et utmerket spill, men etter en stund trenger du en pause, eller naturforandring, noe annerledes... det gjentar egentlig de samme 2 nivåene om og om igjen, det trenger mer mangfold... og det er derfor jeg sier 3 stjerner
2. desember edit.. Ødelagt speilmatch, med pass, nå også. Arrangementer krever billetter til hver kamp, som kan kjøpes med kontanter fordi du bare kan ha 3 på en gang, og de tar 4+ timer hver billett. Rediger desember 2021: du kan kjøpe et pass til nesten hvert arrangement. Nedoverbakke siden sensommeren. November 2020: Flott spill! 5 stjerner. Jeg liker det så godt at jeg definitivt vil betale $15-20 for ingen annonser. 💵 Oppdatering juni 2021 3 stjerner. ja jeg er sikker på at jeg ikke vil ha seier- eller tapsbelønningen! Slutt å få meg til å bekrefte.
Virkelig bra spill og jeg elsker hvordan du kan spille i timevis og ikke kjede deg.
Bra spill . Bare jeg gir den 1 stjerne siden forrige uke kan vi ikke fullføre ett coop-spill. Alltid frakoblet. Ikke mer moro. Med mindre du fikser den feilen eller hva du kaller det. Mange spillere fjerner dette spillet
Moro selv uten mikrotransaksjonene. Jeg liker et spill jeg ikke trenger å bruke på
Appen fortsetter å gå tilbake til vedlikeholdsmodus kl. 18.00, den ble ferdig nå, den er tilbake i vedlikeholdsmodus igjen til 19.16 og 20.20 lol dette er et urovekkende mønster, kanskje den er død for godt.
Oppdatering: utviklerne har begynt å lansere nye enheter og funksjoner som er låst bak betalingsmurer. De tok bort mange måter å få legendariske enheter til fordel for magisk støv som er mye, mye vanskeligere å få legendariske enheter med. De fokuserer all utvikling på nye funksjoner for å tjene penger i stedet for å fikse gamle ting og gjøre spillet morsomt å spille.
Morsomt spill helt til du ser hvor mye tilfeldighetene plager deg i kamp. Å kombinere ting bør ikke være en tilfeldig ny karakter, bør bare lol opp karakteren du kombinerer.
Fort Conquer 頭脳系 tsb
Betal for å vinne spillet. Det pleide å være morsomt, men utviklerne ble grådige. Mellom sjamanen og lureren er det bokstavelig talt ingen sjanse til å vinne pvp lenger. Gud forby de har roboten. Kan ikke oppgradere kortene/heltene mine fordi du ikke kan få fragmenter eller legendariske kort lenger. Med mindre du ønsker å bruke en liten formue hver uke, er det ingen måte å vinne dette spillet på. Utviklere lytter ikke til noen negative kommentarer fordi det er mange fora med klager om akkurat denne tingen. Ikke kast bort tiden din
Morsomt spill, men alvorlige balanseproblemer gjør spill i høyere ligaer monotont, ettersom bare noen få enheter har evnen til å være konkurransedyktige i sene runder. Det er også et alvorlig problem der legendariske enheter er langt sterkere enn ikke-legendariske; som sådan kan en mer dyktig spiller ofte tape mot en lavere dyktig spiller med høyere nivå og høyere rangerte enheter. Morsomt spill for en stund, men hvis du blir for god for fort, vil du ikke ha enhetene til å konkurrere effektivt. Jeg hadde det gøy, men sletter nå.
Artig spill... paytowin dessverre
Elsker dette spillet, det er kult og enkelt, men samtidig så mye til det.. flott arbeid
Annonser har ingen plass i spill som disse. Hvis ypu ikke ser på annonser, vil de gjøre deg til det før du starter pvp- eller coop-spillene. UI er ren ripoff fra Clash Royale, og spillet blir kjedelig etter noen timer.
Jeg er overrasket over hvor mange som klager mest på annonsen og prisene når den sanne smerten i dette spillet er det randomiserte angrepskortet og sammenslåingen. Av alle spillene jeg har spilt var du å slå sammen to av samme enhet for å få en oppgradert versjon. Dette er et av de spillene som fullstendig ignorerer den regelen bare slik at du ikke føler deg avansert nok til å konkurrere... De fleste enheter som tilbys er kule og tilstrekkelige, men den tilfeldige posisjonen og sammenslåingen ødelegger alt.
Gud SPILL
Etter min mening kastet de dette spillet i søpla alle lønner seg for å vinne nå, og prisene deres er helt opprørende. For eksempel $12 for premium-passet som må kjøpes på nytt hver 30. dag. Og hvis du vil ha de gode legendariske kortene, er tilbudet for det $65-$70 for 1 kort. Mest uhyrlig priset spill jeg noen gang har spilt. De kom også nylig ut med "gaver", men gjett hva du må betale $15 for å få dem. Rette penger ville ikke engang gidde å fortsette å spille.
Det er et bra spill, men det er basert på flaks og det kreves ingen ferdigheter fordi når du slår sammen den beste karakteren din kan den bli den verste og jeg har tapt utallige ganger på grunn av det, det er bare dumt
Morsomt spill, men dreper det absolutt for meg når du prøver å spille hendelsene og gjentatte ganger setter mot spillere med roboten når jeg ikke engang har det, noe som gjør det umulig å vinne. Sett spillere med robot mot spillere med kun robot, ellers er det en helt urettferdig fordel og gjør det å spille hendelser rett og slett ikke verdt tiden eller $.
Rush Royale: Tower Defense TD Strateške igre xdu
Etter den siste oppdateringen, annonse kiste ikke gir gullmynter
Pvp er litt ødelagt. Motstanderen din kan koble fra og det anses ikke som et tap for dem.
Ganske bra spill lett å male, men jeg skulle ønske det var 1 mot 1 duell mot venner. Jeg har ikke utforsket spillet ennå for å sjekke andre feil, men så langt så bra.
Brukte til å gi dette spillet 5 stjerner, men de begynner å legge til så mye lønn for å vinne ting nå når du kan konkurrere med andre, tar de med et nytt kort du bare kan få gjennom å betale for. Og det er bare for sjansen til å få det... føler at et flott spill begynner å gå nedover bakken!
Jeg elsker dette spillet så mye, men den nye karakteren er dum, jeg mistet aldri en gang før jeg måtte møte den andre personen som har den nye karakteren, den er dum jeg vil at du skal ta den av
Jeg elsker dette spillet, men lønn for å vinne blir litt mye, tror det er tre forskjellige pass å kjøpe nå og andre spill tilbyr lignende for mindre. Matchmaking blir litt vanskelig, og noen enheter trenger en stor nerve. Som sagt en god måte å drepe litt tid på.
Grensesnittet er stort sett det samme som i Clash Royal. Ikke nok med det, spillet har mange ting akkurat som i Clash Royal, vi har en veldig lik butikk, et kortgrensesnitt som i utgangspunktet er 100% cooy limt fra Clash Royal, med forskjellige kort. Samme spillmoduser (coop og versus), klansystem og også lignende hendelser. Lang historie kort, det er Clash Royal, bare med forskjellig spilling, for seg selv veldig bra. Det er tårnforsvar med eller mot en annen spiller. Det er også nesten ingen annonser! Fortsatt 3⭐
Morsomt, men dyrt hvis du vil ha legendarer
Bra spill, men gitt det faktum at ALT er tilfeldig vil jeg si at det er en god tidsmorder. Det handler om det. Ikke bruk penger på enheter.
Wow-pakker er vanvittig dyre og du får ikke mye du ikke er verdt. $60 pakke bare 1 legendarisk og noen edelstener og mynter kommer som burde være en $30 pakke. Spillet er morsomt, ingen tvil om det, men hvis du planlegger å bruke bare bye the battle pass, får du mer.
Morsomt til å begynne med, men uansett hvilken matchmaking-algoritme som er der, hvis det er en i det hele tatt, er fullstendig ødelagt. Av en eller annen grunn er jeg konstant sammenkoblet med folk som er betraktelig høyere enn meg, så kortene deres er på langt høyere nivå osv. Uansett hvor bra jeg gjør det, slår de meg på én spiller og scorer høyere enn meg i coop. En seier for meg nærmer seg tap, og det er jeg lei av nå. Men jeg kan ikke håpe å vinne fordi jeg er nivå 2 og de er nivå 8 eller 11 osv. Jeg gir opp
Bra spill